söndag 16 maj 2010

Tack och på återseende

Eftersom den här bloggen handlat om min tid som student på Hyper Islands Business Managementprogram ser jag det nu nödvändigt att lägga ner den då jag tog min examen tillsammans med resten av BM10 onsdagen den 12:e maj.
Däremot kommer jag inte kunna hålla fingrarna borta från bloggandet så jag återkommer när jag kommit igång med en ny.
Med riktning mot framtiden.

Mitt beslut att söka till Hyper Island kan vara det viktigaste beslut jag fattat i vuxen ålder och jag är oändligt tacksam över att få sälla mig till den exklusiva skara som kan titulera sig "Den sista BM-klassen i Karlskrona".
Det har inte alltid varit smooth sailing eller idel framgångar, däremot idel erfarenheter och kunskap.

Så tack mina vänner och kollegor, föreläsare, modulledare och alla andra som sett till att vi tog oss igenom två år på Hyper Island.
Jag är glad att jag träffat er och jag hoppas att ni känner detsamma.

Vi ses!

/Mattias

2 kommentarer:

becka sa...

Du skulle bara våga sluta blogga!

Kram

Mattias sa...

Nä det ska jag inte, men denna bloggen har tjänat ut sitt syfte. Det är dags att starta en ny med ny inriktning, nytt namn och nytt innehåll! :)